14 Mayıs 2011 Cumartesi

Böylesi Beni Seviyorum. (1)

_Ayakkabı bağcıkları bağlanmazdı bende,bağlarsam gidecek bir yerim olmadığını düşünürdüm.Bu yüzden hep salardım,defalarca salar ve defalarca düşerdim.Çoğu zaman ayaklarımdan çıkardı bağcıklarım ama olsun böyle daha serbest hissederdim.


_Kahküllerim vardı hep,hiç değiştirmedim.Kendimi arkalarında gizlenmiş hissederdim.Ne zaman toplamaya kalksam eksik birşeyler olduğunu hissederdim,aynaya baktığımda kendimi tanıyamazdım.


_İnsanların içinde bir şeyler hayal etmezdim.Düşüncelerimin okunduğunu söylerdim kendi kendime ve ne zaman bir şeyler hayal etmeye kalksam hep değiştirirdi düşüncelerimi.Sonra etrafımdaki insanlara bakardım bir şeyler anladılar mı diye..


_Lambalarımı açmazdım hiç bir zaman.Ne zaman yaksam ışıklarımı ve etrafım aydınlansa birileri tarafından izlendiğimi düşünürdüm.


_Başkalarıyla değilde yalnız yürürken ,tek başıma gülmeyi severdim.Çünkü o zaman içten gülerdim,başkaları tarafından 'deli mi' damgası yemek hoşuma giderdi.


_Yalnız başıma oturmayı severdim ve ne zaman biri yanıma gelse içimden ''Defol'' diye söylerdim.

_Her sınıf kapısından bir yere gitmek için çıktığımda geriye dönüp daha adım atmadan tekrar ilerlerdim.Bu hoşuma giderdi sebebi yok.

_Ne zaman birinden hoşlansam yanında başka birinden daha hoşlanırdım ve bu yüzden hiç aşık olamazdım.

_Kimse girsin istemezdim ve kimse çıksın hayatımda.Düzenimin bozulmasından korkardım hep.Ama her zaman birileri çıktı hayatımdan ,gelen olmayanlara karşılık.

_Cenneti hiç bir zaman hayal etmedi benliğim.Yok olmanın doruklarına ulaştığında cehennemdeydi aklım.Ateşler içinde.

_Benden gidenler için hiç bir zaman ağlama fırsatım olmadı,yaratmadım.Kilitlemek yerine açık bıraktım sonuna kadar kapılarımı.Çünkü biliyorum kalabalık içinde akıtamazsın yaşlarını..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder